دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 خرداد 1398 - 15:15
در سه بخش؛

برگزیدگان جشنواره روایت فتنه معرفی شدند

برگزیدگان جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش روایت فتنه در سه بخش استادان، کارکنان و دانشجویان اعلام شد.
کد خبر : 399108

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، جشنواره سراسری هنر، ادبیات و پژوهش «روایت فتنه» در راستای تأکیدات مقام معظم رهبری در سه رده  استادان، کارکنان و دانشجویان سراسر کشور از دی ماه سال 97 در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار شد.


به ترتیب غفار شاهدی از واحد تنکابن، محمد کاوه از واحد تهران جنوب و مریم رئوف از سمای گیلان، در بخش اساتید رتبه‌های نخست تا سوم این جشنواره  را در محور مقالات به خود اختصاص دادند. همچنین در همین محور در بخش دانشجویی منصوره بخشی از واحد مشهد، علیرضا عبدالحسین‌زاده از واحد زنجان و نرگس ملک از واحد گرگان رتبه‌های نخست تا سوم را تصاحب کردند.


برگزیده جشنواره روایت فتنه در محور خلاصه کتاب در بخش اساتید  خانم مهین محمدی از واحد فراهان بود و در بخش دانشجویی جایگاه نخست مشترکاً به محمدسجاد صابری از واحد علوم و تحقیقات، زهرا اسدی از واحد همدان و رسول مدنی از واحد اسلامشهر اختصاص یافت. 


در همین محور و در بخش کارکنان، شهناز بابای قلعه‌لانی از واحد کرمانشاه، نفیسه سلمان‌صالح و زهرا حبیب‌اللهی  از واحد نجف‌آباد، عصمت خدری و اعظم کافی از واحد تهران مرکزی مشترکاً به رتبه نخست جشنواره رسیدند.


در محور خاطره‌نویسی این جشنواره نیز در بخش اساتید احسان قباد از واحد اسلامشهر و در بخش دانشجویی عزیمه(!) رفیعی از واحد نجف‌آباد به رتبه نخست نائل شدند.


در محور شعر این جشنواره در بخش دانشجویی محمد برزگر و سارا جلوداریان از واحد علم و تحقیقات مشترکاً به رتبه نخست و فرهاد موحدی از واحد علوم و تحقیقات و الهه عمومی‌خوزانی از واحد نجف‌آباد مشترکاً به رتبه‌های برتر رسیدند.


مقام برگزیده جشنواره روایت فتنه در محور پوستر نیز در بخش اساتید به بهزاد آهنگری از سمای ارومیه  رسید و معصومه کیوانی از واحد میاندوآب و زهرا غفاری‌زاده از واحد یاسوج در بخش دانشجویی  به ترتیب مقام اول و دوم را به‌دست آوردند.


انتهای پیام/4107/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته